Evrak Operasyon Uzmanı

İşin Tanımı

  • Müşteri memnuniyeti ilkesine bağlı kalarak, kullanıcıları mevcut süreçler ve alınan aksiyonlar hakkında sürekli bilgilendirmek, talep ve problem çağrılarını çözüm aşamasına kadar takip etmek.
  • Müşterilere yazılı, sözlü, yerinde veya uzaktan bağlantı yoluyla teknik destek sağlamak.
  • Gereken durumlarda problem ve talepleri ilgili destek gruplarına yönlendirmek.
  • Sorumlu olduğu projelerin başvuru adımlarını takip etmek, data girdi çıktılarını yönetmek ve raporlamak.
  • Sorumlu olduğu projelerin süreçlerinin geliştirilmesi konusunda önerilerde bulunmak.
  • Sorumlu olduğu projelerde müşteri veya satış ekibinden gelen istekleri yönetmek.
  • Yapılan işler doğrultusunda ilgili birim ve yöneticilere rapor vermek.
  • Bayi performanslarını takip etmek.
  • Bayilerin ilettikleri problemlere çözüm önerileri sunmak.
  • Bayi kullanımı konusunda eğitim vermek.

Aranan Nitelikler

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden Önlisans (Tercihen Lisans) mezunu olan.
  • Müşteri İlişkileri Birimine gelen teknik destek taleplerini karşılama.
  • Müşterilere ve yönetime raporlar hazırlama.
  • Aktivasyon işlemleri, müşterilere panel eğitimi verme ve süreçlerinin takibini yapabilen.
  • Microsoft ürünlerini etkin kullanabilen (Word/Excel ileri seviye).
  • Analitik yönü gelişmiş ve sonuç odaklı.
  • Telefonda etkili bir iletişim tekniği kullanabilen, diksiyonu düzgün.
  • İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen.
  • Kullanıcı eğitimleri verebilen, detay rapor hazırlamasını bilen.
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen (Dönüşümlü nöbet sistemi dahilinde).
  • Tercihen İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden.
  • Erkek adaylar için askerlikle hizmeti tamamlamış.